thefascinatingmonster.blogg.se

Här kommer jag att berätta om mötet med en psykopat. Hur allt gick till, hur det kändes och hur det slutade.

POST

Publicerad 2015-01-20 19:42:00 i Allmänt,



Så har jag återigen fått J post hem till mig. Från Skatteverket (gällande hans mors dödsbo, verkar det som).

Jag är inte stygg på det viset - jag mejlade honom och frågade om jag ska skicka det till honom eller om det ska slängas. Inget svar. Kanske går mina mejl direkt i skräpposten. 

Han är både rolig och korkad när det gäller sånt. Snabb med att blocka på telefonen, fb och mejl. Som om satmaran som varit stygg mot honom inte finns bara han har blockat henne. 

Jag har ingen aning om vad det står i brevet. Kanske vet han att det inte är något viktigt...kanske är han bara arg på mig och tycker att det vore att krypa för mig om han svarar.

Grejen är ju att jag skiter i vilket. Jag var sjysst och upplyste honom och vill han inte svara så slänger jag skiten. Det är faktiskt inte mina problem.

Jag har dock ringt Skatteverket idag och upplyst dom trögskallarna om att han inte bor varken här eller på B's adress. Fattar inte hur svårt det ska vara för myndigheten som har stenkoll på folk om dom skattefuskar att se vad han har för folkbokföringsadress. 

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2015-01-21 22:05:34

Han bryr sig inte om brevet ett dugg så du kan lugnt slänga det. ;)

Svar: 👍 Precis. Han skiter ju i det mesta.

Nu fick han ju chansen att få det skickat till sig...bara en korkskalle ger fan i att svara på ett mejl ang brev från Skatteverket - men det är ju, å andra sidan, aldrig någon som har anklagat honom för att vara intelligent.

Hoppas det var nåt viktigt! 😈
thefascinatingmonster.blogg.se

Postat av: C

Publicerad 2015-01-23 18:10:55

Nämen det förstår du väl? När man heter Fröken J, så får man köra korkskallen i sanden. ;)

Svar: Aah...just det. Tänkte inte på det. ;-)
thefascinatingmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela