thefascinatingmonster.blogg.se

Här kommer jag att berätta om mötet med en psykopat. Hur allt gick till, hur det kändes och hur det slutade.

JAG HAR FUNDERAT LITE...

Publicerad 2015-01-18 23:00:19 i Allmänt,



...och har kommit fram till att det förmodligen inte är F som skrivit den där kommentaren. 

Då återstår två alternativ. 

1) Någon, helt utomstående, läsare.

2) Fröken J.

Min gissning är alternativ nr 2. Detta med tanke på att han är en jävel på att snoka och därmed kan ha kommit över bloggaddressen. 

Själva kommentaren tyder också på att det är han. Han är inte den mest begåvade personen och hans meningsuppbyggnader är inte alltid korrekta (och här saknades komma och punkt samt att Aspergers var felstavat). Han slänger även gärna ur sig anklagelser om folk (just att säga att någon har Aspergers är ju en favorit) utan att egentligen ha någon koll på alla fakta. 

Jag kan ju fortfarande ha fel...men även om jag har rätt så lär fjanten inte ha stake nog att tala om det. 

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2015-01-20 19:58:27

OM det är Fröken J som har kommenterar inlägget så är det alldeles förtjusande. :)

Svar: Visst är det?! 😊
thefascinatingmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela