thefascinatingmonster.blogg.se

Här kommer jag att berätta om mötet med en psykopat. Hur allt gick till, hur det kändes och hur det slutade.

SOM VANLIGT

Publicerad 2014-09-09 23:53:03 i Allmänt,


J är som han alltid varit. 

Man sätter dit honom...han retirerar...och sen hör han av sig igen - som om ingenting har hänt. Och jag har ju inte varit sen att haka på...bara för att se hur många gånger han går på det. Men det verkar vara en evighetsmaskin...

Nu den sista gången var han dock väldigt försiktig, ett bra tag. Jag har inget större intresse av att leka så jag engagerade mig inte heller något nämnvärt. Men å andra sidan behövs det inte. Får han bara upp ångan så sköter det sig självt.

Jag orkar inte. Har inget intresse av att skvallra för B eller moralpredika om hennes illojalitet. Det enda som är lite underhållande är att se hur elak man kan vara innan han blir sur å blockar mig.

Denna gången kunde jag antyda en hel del. Men till slut var jag trött på charader så jag upplyste honom om att jag fortfarande anser att han är psykopat... Smack! Så var jag blockad. Ha ha!

Jag sa då till C: "Nu lär väl B snart ha honom utanför dörrn igen!" 

Han kryper alltid tillbaks till henne när hans planer med andra kvinnor har skitit sig. Inte för att hon är speciell utan, helt enkelt, för att hon tillåter det...och lat som han är så är det enklare att åka till henne än att jaga tag på, och manipulera, någon helt ny. 

Nu vilar han upp sig så han har nya krafter när han sen vill ha spänning igen...


Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2014-09-10 17:02:59

Mmmm, detta eviga mönster... Så äckligt lätt att se igenom, att man varenda gång det sker, skrattar högt.

Svar: Ja, även om det är patetiskt så kan det vara ganska underhållande att bevittna.
thefascinatingmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela