thefascinatingmonster.blogg.se

Här kommer jag att berätta om mötet med en psykopat. Hur allt gick till, hur det kändes och hur det slutade.

LUGNT

Publicerad 2014-10-19 18:17:46 i Allmänt,


Det verkar vara ganska lugnt. J har skickat lite låtar till B. Snyftlåtar. Verkar som han fiskar efter sympati.

Han har flera "bubblare" på fb. Nya tjejer har tillkommit det sista. Kanske därför det är så lugnt i övrigt...

Antar att jag hade kunnat ta kontakt...som mig själv eller genom "antagen identitet" på någon dejtingsajt...men jag orkar inte. Är inte intresserad av att bråka med honom. Får tänka om ifall han verkar sätta klorna i någon oskyldig tjej på allvar. 

Tills dess sköter jag mitt och tar itu med vardagliga utmaningar och arbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela