thefascinatingmonster.blogg.se

Här kommer jag att berätta om mötet med en psykopat. Hur allt gick till, hur det kändes och hur det slutade.

EN SNABBIS...

Publicerad 2014-08-01 10:29:01 i Allmänt,


...för att uppdatera er.

Det är lugnt. Livet börjar återgå till det normala. Inte lika många tankar som rusar runt i huvudet längre. 

När jag har tid ska jag skriva mer. Knyta ihop säcken och ge en del råd om vad man ska tänka på om man känner att relationen man är i inte är bra för en.

Just nu har jag arbete och en nyopererad man att lägga tid och energi på.

Men det är skönt att känna att även om det tar tid så finns det "ett liv efter psykopaten". Det tar bara olika lång tid beroende på hur hårt du drabbats.

Just det... Jag har äntligen fått träffa fantastiska C - IRL. Jag är så glad att jag fått lära känna denna underbara människa. Hon är bevis på att det finns hopp för mänskligheten! ❤️


Kommentarer

Postat av: Mariana

Publicerad 2014-08-01 19:25:45

Jaha, och så ska det lipas lite då ja.

Om jag är det du beskriver, så kan jag bara tala om att du är exakt lika fantastisk och exakt lika underbar!

Jag gläder mig åt nästa gång vi ses igen. Men innan dess - lite mer av den själavård jag precis har påbörjat.






Svar: Vi har, som sagt, så mycket mer än samma monster gemensamt! ❤️
thefascinatingmonster.blogg.se

Postat av: Klarsynt

Publicerad 2014-08-03 12:38:58

tack fina DU- för en fin blogg som jag följt från början, känt igen mig i, delat dina upplevelser i mångt och mycket, velat kommentera... Nu har jag gått vidare i livet och lämnat kaoset bakom mig, mött äkta kärlek igen. Får ibland nypa mig för att förstå att detta är verklighet! Jag önskar ALLA kvinnor som drabbas av en P kommer att få uppleva en nystart. Det finns äkta kärlek och en vacker morgondag. Jag läser vidare i din blogg utan att kommentera, men dina kommande råd är viktiga för dina medsystrar. Jag "Klarsynt" är 60+ och har många tunga ryggsäckar i livet, vi kan närsomhelst i livet möta en P.Mitt hjärta/sinne är ungt , kärleken är evig men föremålen växlar, ge inte upp! Vi vandrar alla våra vägar i livet- utvecklas/mognar, inser vad som är äkta/falskt. I nuläge är jag lycklig och känner harmoni " Himlen finns i vårt hjärta"
Kramar til dig och återigen tack för din blogg.

Svar: Tack själv. Stöd, åsikter och delade erfarenheter är det som gör att man börjar förstå hur mycket fel det faktiskt är på dessa monster - att dom är vad dom är och det kommer aldrig att ändras...det kan dom inte rå för.

Skönt att höra att du mår bra!

Kram
thefascinatingmonster.blogg.se

Postat av: Mariana

Publicerad 2014-08-03 18:22:02

Klarsynt!

Vad underbart för dig! :)
Och tack för dina uppmuntrande och insiktsfulla ord!

Kram från mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela